7 augustus 2011

Nog meer kraamcadeautjes!


Normaliter bestaat een kraampakket uit 9 cadeautjes geloof ik. Nou deze tante Busy was een beetje overentousiast en heeft er gewoon 12 gemaakt. Ik heb ook nog restjes stof over, dus ik ben hard aan het denken wat ik nog kan maken om ook het restant op te gebruiken. Natuurlijk niet meer voor in het kraampakket.



De kikker is een borduurpatroon van Der Stickbär (dag 10 van het kraampakket).



Een paar spuugdoekjes en spuuglapjes komen altijd van pas (dag 9 van het kraampakket). Dat bleek wel net na het uitpakken van het cadeautje. Mama was aan het voeden en de baby begon wat te spugen. Gelukkig lagen de spuuglapjes en spuugdoekjes voor het grijpen. Dat is nog eens dankbaar gebruik maken van wat je krijgt! ;-)



Clothilde is wederom een borduurpatroon van Der Stickbär (dag 8). Ik heb geen aandelen van Der Stickbär hoor, ze hebben gewoon heel veel leuke borduurpatronen om te gebruiken voor babies.



5 opmerkingen: