9 augustus 2011

Mijn eerste keer..... Spannend!

 Mijn eerste keer hier op Zelfgemaakt van mij - voor jou. Spannend! Leuk om te lezen en te zien wat anderen allemaal maken en hoe creatief iedereen hier is. Zelf ben ik net begonnen maar heb de smaak goed te pakken!

Ik ben een echt meisje-meisjes moeder en heb een dochtertje van 6. Haar koosnaampje is 'MoentjePompeloentje, vandaar de naam van mij blog.

Na de vakantie is het dan zover. Dan gaat mijn MoentjePompeloentje naar groep 3 en beginnen ze met echt leren lezen en rekenen. Gelukkig houdt ze wel van boeken 'lezen" ( lees: plaatjes bekijken ) dus dat scheelt. :) Hopelijk zal ze in groep 3 het leuke ervan inzien en misschien dat een leuke boekenlegger daarbij helpt? 

Hoe ik hem heb gemaakt kan je lezen op mijn blog.;)


Vind hem zelf goed gelukt voor een eerste keer! 


Groetjes, 

Soraya@MoentjePompeloentje

4 opmerkingen:

  1. Welkom hier op de blog !

    Wat een lieve koosnaam heb je voor je dochter ! En een héél lieve boekenleggen heb je gemaakt.

    Doe zo verder! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, BumbleBee-Bee !!

    Ja, haar koosnaampje past echt bij haar, m'n lieverd! O nee, m'n MoentjePompeloentje :)
    Vind de boekenlegger ook errug lief en gelukkig goed gelukt voor een eerste keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welkom! super leuke boekenlegger. Ik ga je volgen!

    groetjes niki

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk! Ik heb ook je blog even bekeken en je maakt heel mooie dingen hoor! Maar op de één of andere manier kan ik daar niet inloggen en commentaar geven..ik snap het ook niet. Dus dan maar hier. Mijn jongste gaat ook naar groep drie (een jongentje)en kan al wat lezen, heerlijk he? Groetjes van mama lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen