19 augustus 2011

3de Give-Away !

Hallo allemaal !

Ik zit ondertussen aan de 75 volgers, dus da's weer een reden om iets weg te geven ! ;-)

Wat kan je winnen deze keer?

Dit fleurige armbandje met glaskraaltjes en licht-zilverkleurige kralenkapjes.


Of...

Deze vrolijke lila oorbelletjes met glaskraaltjes.


Hoe kan je meedoen?

Dat kan je vinden op mijn blogje !

Voor de rest zette ik mijn laatste taartje op de blog.
Meer er over kan je hier vinden.


En bij taarten horen taart-vullingen... dus die receptjes staan er ook al op !

Het eerste was mars-mousse.

Met jawel... echte marsjes natuurlijk ;-)


Receptje is hier te vinden.

En de 2de vulling was met noga.


En dat receptje kan je dan weer hier vinden.

De taart was een cadeautje voor de grootmoeder van mijn vriend...
en ze was er content mee !

Een how-to van de taart komt er ook nog aan...

Tot volgende keer!!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Merle,
    Ik zag je berichyje op het blog van PipaPander en las dat je ook een Pipowagen hebt gekocht. Leuk! Ik heb er zelf ook een, ben benieuwd wat jij ervan gaat maken! Ik ga je zeker volgen.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof die armband, ik doe héél graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen