14 augustus 2011

Een miniboekje maken

Hier regent al de hele ochtend. Ideaal weer om binnen lekker te gaan knutselen!



Laatste kwam ik een filmpje tegen van Danny Brito, over het maken van een miniboekje van één A4-velletje. Het kost maar een paar minuten om een exemplaar te maken. Inmiddels heb ik er zelf al enkele gemaakt; een receptenboekje en boekjes met wat persoonlijke teksten bij een cadeautje. Een geprint fotoboekje lijkt me ook super. Of samen met de kinderen een blanco boekje maken en ze daar  tekeningen in laten maken voor opa en oma!





Die van mij zijn heel eenvoudig, maar ik weet zeker dat de scappers onder jullie er prachtige kunstwerken van kunnen maken.

Mijn grootste probleem was om de teksten volgens het diagram op het vel papier te krijgen. Gelukkig heb ik een echtgenoot die heel handig is in zulke dingen. Hij heeft voor mij een excel sheet gemaakt. Via mijn blog kun je die downloaden.

1 opmerking: