16 december 2011

Pizza... maar een beetje anders.

Jullie kennen Pinterest?
Awel ik ook nu.
Verslavend.
Slecht !!
Maar o zo fijn...
want dat zorgt dat de creativiteit borrelt en bruist en me tegelijk hoofdpijn geeft ;-)
Ik zag iets funny en leuk op pinterest,
pizza, maar niet helemaal zoals ik het kende.
Dus ik wilde het uit proberen !
Kijk en geniet van mijn gepros ;-)
Ik veegde mijn bakvorm in met olijfolie:


Ik fabriceerde mijn kruidige tomatensaus.
Lees: ik gaf Bumblebee-vriendje de opdracht de pot open te draaien, en ik klotste de saus uit die pot, in een andere pot... en foefelde daar een hoop kruiden bij.

Ik sneed mijn -voorgefabriceerde- pizzadeeg in stukken.
en die stukken ook nog eens in stukken.

Zodat ik kleine lapjes pizzadeeg kon 'vol' leggen met één pelleke salami,
en een hoopje kaas.
Dichtplooien en alle kantjes toenijpen...

Die 'propjes' leg je dan op de bakplaat...

En dan ziet het er alles behalve smakelijk uit.

Nieuwsgierig?

HIERZO kan je verder lezen en het resultaat bekijken ;-)

Alvast een geweldig idee voor de kindjes, klein of groot.

Fijn bijna-weekend iedereen !

1 opmerking:

  1. jaja, ik ken pinterest. Was ook effe verslaafd ;) Maar da's toch wel over bij mij, al blijf ik het handig en inspirerend vinden ...

    BeantwoordenVerwijderen