9 december 2011

Juweeltjes met edelsteen-kraaltjes

Weet je wat fijn is?
Mogen werken met materialen van perfecte kwaliteit.
Gewoon een superfijn gevoel.

En ook een beetje stressy, want je bekijkt je creaties nog eens zo kritisch, omdat je de kralen tot hun recht wil laten komen en niet wil verknoeien met te veel prul.

Dit zijn enkele van mijn laatste juweeltjes.
(een enkeling moest nog afgewerkt worden, daarom de losse draadjes ;-))



Voor de rest van de edelsteen-juweeltjes, kan je hier komen gluren op mijn blogje.

3 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Hij heeft het gekocht bij pipoos. Je hebt 2 soorten, 5cm en 7,5 cm. Ik heb nu de 5 maar wil er zeker de 7,5 erbij hebben! Vind je ketting leuk trouwens!

    Groetjes Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey sow cute...

    Op welke vraag geef je een antwoord? :D was dat op iets dat ik je vroeg? Want ik kan me niet herinneren dat we elkaar kennen, maar ik kan wel mis zijn natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen