30 december 2011

*blinkblink* kerstballen

Ik liet al een beetje zien waarmee ik -en mijn arme vingers- de laatste tijd zoet waren.
Ik kocht namelijk een stapel doosjes met kleurige friemeltjes,
in alle kleurtjes.
Een hoopje ballen in verschillende maten.
En veel-veel-veel kleine scherpe naaldjes.
Maar het resultaat mocht er zijn:


Ik maakte er roze,
paarse
groene
donkerroze
en witte !

En nu is mijn vinger een beetje gevoelloos.
Dood.
Denk ik ;-)

Als de kerstboom helemaal versierd is, volgen er meer foto's op mijn blogje,
want hoe mooi ze ook zijn, ik krijg ze maar niet *blinkeblink* op de foto.

Fijne feestdagen gewenst allemaal !
En een happy 2012 :-)

2 opmerkingen:

  1. hoe doe je dat eigenlijk ? Zijn dat kopspeldjes door een pailette ? En hoe blijft dat dan zitten ?
    Soit : ge hoort het al : ik denk dat je wat meer uitleg moet geven om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, nog even geduld ! Een how-to komt er aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen