5 november 2011

Voor de kerst ben ik ruim op tijd begonnen met een kussentje. In kerstkleuren, maar met een poezenmotief voor de liefhebster.Ik ben begonnen met een grote granny in rood met wit, tot die even groot was als mijn kussenvulling. Toen een patroontje ontworpen voor de achterkant, met 2 grote poezen, 2 kittens en 5 vogeltjes waar ze naar kijken. Om het geheel is een grote kartenland gehaakt en als sluiting heb ik 5 zelfgemaakte knoopjes van witte wol gemaakt. Het project is eerder af dan ik verwacht had, maar dat is niet erg. Tijd om er nog iets bij te haken, want de wol is ook nog niet op.
voorkant, supergranny met kartelrand
Werk in uitvoering, haastig weggefrommeld op de bank.

De achterkant, met de poezen goed zichtbaar (de vogeltjes niet, die zitten bovenaan maar zijn wel goed te zien door de witte vulling.)

1 opmerking:

  1. Wat een super schattig kussen. Ik geloof dat ik de achterkant als voorkant zou gebruiken want ik vind de poezen superleuk!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen