23 november 2011

Mijn Halloween-taartje

Hallo allemaal !

Het is weer eventjes geleden dat ik een taartje kwam showen hier,
eigelijk is dat gewoon omdat ik compleet achter loop met mijn blogjes hier te posten.

Dus jullie hadden er nog eentje te goed van me.

Ik maakte een taartje voor Halloween.

Maar dan iets in mijn stijl en goesting.

In het roze dus ;-)


Met een schattig spookje er bovenop.

Ik maakte op vraag een volledige how-to van dit taartje,
met foto's en uitleg.

Meer foto's van de taart kan je hier vinden.

Het bakken en afsmeren, vullen en bekleden van de taart: hier !

Het versieren en boetseren: hierzo.

Voila !

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooi taartje! Het hoeft niet altijd zwart en oranje te zijn met halloween, dit gaat ook perfect! Het spookje is echt superschattig!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een super leuk taartje!

    BeantwoordenVerwijderen