6 oktober 2011

Mijn eerste GIVE-AWAY is ... FOETSIE!!

Nou lekker dan, ben ik hier nieuw en had ik mijn eerste give-away, loopt het gewoon helemaal mis!

Kreeg gisteren een berichtje van de winnares Evelien http://eveliefsliefenleedjes.blogspot.com/ met de vraag of ik het al verstuurd had want ze was er zo benieuwd naar. Nu is dit inderdaad al verstuurd maar waar het nu gebleven is??? Geen idee!!

Hier baal ik natuurlijk van ( het is ook niet de eerste x dat mijn post zoek geraakt is! Aarghh!!) maar maak met plezier nog 1 voor de winnares!

Zo dat moest ik even kwijt!!

Groetjes,
Soraya@MoentjePompeloentje

8 opmerkingen:

  1. Ik wou ook juist zeggen, dat is balen...
    Misschien komt het nog wel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat balen zeg =( de laatste tijd is de post weer eens een zooitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh nee he wat vervelend!!@#@$%!! zeg ik weet hoe het voelt!
    Hgr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo vervelend... Maar onlangs ontving mijn vriend zijn kaartje dat ik hem meer dan een maand geleden opgestuurd had. Alle andere kaartjes waren al binnen een week ontvangen.. dus je weet maar nooit, wie weet duikt het vroeg of laat nog op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Ladies, bedankt voor jullie reacties!!

    Het is inderdaad balen maar komt allemaal goed. Maak er vanaaf weer 1 voor Evelien.

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen