7 oktober 2011

Fimo-juweeltjes !

Hallo allemaal !

Ik maakte een tijdje geleden zelf fimo kralen,
met wat prutsen en frutsen die eerste keren, lukte dat toch al relatief goed.
Een volgende keer ging al een pak vlotter...

En dan moest ik natuurlijk ook aan de slag met die zelfgemaakte kralen.

dus ik fabriceerde er juweeltjes van !

Dit zijn er enkele van:




De rest kan je hier op mijn blogje vinden.

Ik heb ook nog maar pas mijn 100ste volger mogen verwelkomen.
Wat een fijn getal is dat seg ! ;-)

Ik vroeg mijn volgers om suggesties voor mijn komende Give-Away...
dus als je graag je zegje komt doen (en misschien het dan nog wint ook ;-) )
dat kan je hierzo doen.

En hou dan de blog ook in't oog voor wanneer het zover is,
je weet maar nooit!

Tot de volgende keer !!

1 opmerking:

  1. gefeliciteerd. 100 volgers... ik ben er nog lang niet! ik houd je in de gaten.....groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen