23 april 2012

Fimo knoopjes maken

Ik kreeg een hele tijd geleden van een lieve mede-blogster
de vraag of ik knoopjes wilde maken voor haar.
In fimo.

Euh?
Jazeker.

Dus op een vrije dag ging in aan de slag.
Met blauwe fimo.
Die donkerder lijkt op de foto dan het effectief is.
Ik fabriceerde een dun plakje fimo,
dan stak ik daar rondjes uit.
En ging in aan de slag met een tandenstokertje voor details en gaatjes aan te brengen.

*hup* de oven in,
et voila je hebt knoopjes.

Nu moet ik eerlijk zeggen... ik ben nooit zo'n knoopjes-fanaat geweest.
Maar sinds deze 'opdracht' ben ik er helemaal weg van.

Ondertussen heb ik dan ook mijn 2de knoopjes-opdracht gekregen.
En een derde !

Dus ik ben een knoopjes-madam nu ;-)

Op mijn blogje staat hoe je ze maakt,
en het eindresultaat natuurlijk ook !


Fijne dag verder !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten