23 december 2011

Roze rond je nek !

Ik heb een roze sjaal !
Wie had dat gedacht?
Die winter, vol met zwarte jassen,
grijze trui's,
donkere jeans,
en zwarte of bruine botten.
Ik wilde een roze sjaal !
Dus ik kocht in mijn favoriete wolwinkeltje dat bol staat van de flashy kleurtjes een lekker fluffy wolletje.
Eentje dat niet jeukt of kriebelt.
En dat draaide ik in een sjaal.
Een roze sjaal.

Een lange roze sjaal met friemeltjes.
Véél friemeltjes.


En sindsdien heb ik roze rond mijn nek.
Een...twee keer om slaan, mooie knoop er in,
en huppakee, lekker warm.

Binnekort krijgt mijn sjaal een zusje.
Een echt lente-meisje.
Maar da's voor een volgende keer ;-)

Alvast heel fijne feestdagen gewenst aan iedereen !!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk, het is al grijs genoeg buiten!
    Hartelijke kerstgroetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk. Alles is al zo grijs en zwart dus een lekkere felle sjaal fleurt het weer op. IK draag ook altijd een felle sjaal hoor, veel leuker toch

    BeantwoordenVerwijderen