2 augustus 2011

Update: projectje sjaals en mutsen

Waaauw wat zijn we goed bezig !!

En dan heb ik het natuurlijk over ons brei-naai-haak projectje voor Moeders voor Moeders !

Ik ben overal eens gaan gluren op de blogs,
en het is hartverwarmend om te zien hoeveel dames effectief aan het breien of naaien of haken geslagen zijn.

Willen jullie ook de vooruitgang zien?


Ook mijn eigen sjaals vlotten goed !


Dan nog eens iets anders...
Mijn give-away loopt nog tot deze vrijdag,
voor last-minute lezers:
 (die eerder deze zomer lekker op een buitenlands strand lagen te bakken),
je kan nog steeds een kans wagen!

Wil je graag een van deze tasjes?



Hier staat wat je ervoor kan doen:

Ik maakte ook nog macarons...
of tja... ik deed een poging tot... ;-)


En ik showde nog wat armbandjes, dit is er eentje van, de rest kan je vinden op mijn blog ;-)


En zo doen we creatief verder,
ik negeer er zelfs het zonnetje voor ;-)
Niet moeilijk dat ik zo bleekscheet blijf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten