27 augustus 2011

Borduren, haken, bakken...

Dag allemaal !

Ik stond deze week weer niet stil, het is fijn om creatief te zijn !

Ik ben weer terug aan het borduren, met al die sjaals en mutsen was het eventjes blijven liggen ;-)
Maar we vorderen stilletjes aan toch wat.


Ik had ook wat problemen met mijn patatjes,
ze zagen er meer uit als een alientje.
Nog nét oke om puree van te maken ;-)


Dan maakte ik appelmuffins.
En dat viel wel héél erg in de smaak bij iedereen.


Het receptje kan je.hier op mijn blogje vinden.

Een gehaakt kodak-zakje dat eindelijk afgewerkt werd.


En dan vele prachtige kraaltjes, edelstenenkraaltjes, die liggen te wachten om veel moois van te maken.
Dit is één deeltje... de rest kan je vinden op mijn blogje !


Dat was het weer voor deze week !

Tot de volgende keer!!

Psst... hebben jullie al meegedaan met mijn Give-Away?
Je kan kiezen tussen oorbelletjes of een armbandje, nog tot half september !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten