3 januari 2010


O ja, de foto...

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kip! Leuk om kado te geven.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha!
    ik dacht net: heb je ook een patroon? maar ik lees dat je nog een tutorial gaat maken. leuk!
    groet, janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig gave kip, ik heb exact dezelfde, heb je die ook uit dat boek van Suzanne helmold?

    Ik zal er ook een foto van maken. Groet Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen idee, ik heb alleen het patroon gekregen, maar ik zal het eens vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk uit naar de tutorial omdat ik net een kip wou maken voor in mijn klas.
    Groetjes, Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tutorial komt er aan. Er zijn een paar foto's op geheimzinnige wijze verdwenen van mijn computer (zo goed ben ik nou ook niet met die dingen), dus ik ben weer een nieuwe kip aan het maken en aan het fotograferen. Zondag op z'n laatst denk ik het af te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig ik zou heel graag het patroon van je overnemen.

    groetjes esther'
    uijlennest@kpnmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen