6 april 2015

Tas beplakken met ModPodge

Een tijdje geleden kocht ik een mooie tas in de kringloopwinkel, maar mooi kan altijd mooier dacht ik, dus ik ging aan de slag met ModPodge (of ja, de goedkope variant van de Action) en een stukje stof. Het eindresultaat mag er zijn denk ik zo:


Voor en na, welke vinden jullie leuker?

Op deze foto's zie je stap voor stap hoe ik het heb gemaakt. Voor een uitgebreide beschrijving moet je even hier klikken.


Dat was 'm, super makkelijk, maar wel met een heel leuk resultaat.

Liefs,


5 opmerkingen:

  1. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee en helemaal niet moeilijk!
    De tas heeft op deze manier wat meer 'leven'.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!. Kost niet veel tijd en het resultaat is super leuk!!
    Groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee!. Kost niet veel tijd en het resultaat is super leuk!!
    Groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen