30 juni 2011

Marsepein maken... projectjes afwerken...

...en meer van dat leuks !

Wisten jullie dat marsepein maken écht super simpel is?

Ik maakte voor vorige kerst allemaal cadeaumandjes met zelfgemaakt lekkers, w
aaronder koekjes en truffels en... flashy gekleurde marsepein-bolletjes.

Spijtig genoeg heb ik daar geen foto van...

Maar het receptje van de marsepein kan ik wel delen met jullie!

Hier staat het mooi onder elkaar:

Het is eigelijk gewoon kwestie van 3 dingen met elkaar mengen...


En dan krijg je een lekker smeuïge, zelfgemaakte marsepein !


Daar kan je dan weer koekjes mee versieren, of taarten mee bekleden, of figuurtjes van boetseren... of gewoon zo rap mogelijk opeten ;-)

Buiten marsepein maken ben ik ook terug aan het haken, en dit is mijn eerste bloemetje !
Schattig, niet?

Het moet dienen om een ander projectje af te werken,
en wat is er dan mooier dan een fleurig bloemetje?


Ondertussen haak ik ook nog aan iets anders...
Maar wat dit gaat worden en wat ik ermee ga doen... weten jullie binnenkort !!


Maar het staat wel vast dat ik het niet voor mezelf aan het maken ben...
spijtig genoeg want ik ben er verliefd op ;-)

Maar ik raad jullie wel aan om mijn blogje goed in het oog te houden...

Tot later !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten