7 juni 2011

Juweeltjes leren maken, deel 1

Hallo allemaal !!

Het gaat een spannende week worden,
want over enkele dagen komt de uitslag van de winnaars van mijn Give-Away !!

Dus iedereen die nog niet heeft meegedaan: het kan nog !


Vergeet niet dat je volger moet zijn om te mogen meedoen, en geef even je voorkeur van setje door, dat maakt het voor mij makkelijker natuurlijk ;-)

Veel succes !!

We zijn deze week ook begonnen met de 'hoe start ik met juwelen maken' - week.
 Ik weet nog toen ik enkele jaren geleden gebeter werd door het juwelen-maken-virus,
ik gewoon geen idee had hoe ik moest beginnen.

Gelukkig had ik mijn zusje die er al wel mee bezig was, en zo kon ze me dus op weg helpen.

Nu heb ik de vraag gekregen om datzelfde voor jullie te doen, dus ik heb mijn best gedaan ;-)

Ik heb vandaag op mijn BumbleBee-Blogje een post gezet over de verschillende soorten materialen.
Met véél fotootjes ;-) want in het begin kende ik het verschil niet tussen splitringen en open ringetjes...
en dat kan wel eens lastig zijn.

Ook over verschillende soorten tangen staat er een woordje uitleg.

Dus hopelijk is het duidelijk genoeg zodat iedereen toch al een start kan maken!

en dan beginnen we kortelings met How-To's van juweeltjes.

Om te starten gaan we dit armbandje maken:


Ziet er simpel uit en dat is het ook !!

En dan volgen nog enkele oorbelletjes en wat andere tierlantijntjes... maar dat is voor een volgende keer !

tot later !!

1 opmerking: