13 mei 2011

Lentetas voor een vrolijke bui

Deze tas heb ik met een eigen ontwerp gemaakt.
Eigenlijk is het een kwestie van twee tassen maken, in mekaar schuiven en band eraan.
Het stofje vind ik erg leuk. Zakje erop en klaar!
Voor de bevestiging van de schouderband gebruik ik meestal ringen.
Ook handig om daar evt. een sleutelbos aan te bevestigen.



De tas wordt de basis voor een workshop die ik ga geven.
Genaamd "maak je eigen lentetas"
Enige waar ik benieuwd naar ben, is of de cursisten hem in 1 avond afkrijgen...
Gezellig zal het wel worden ;-)




Groet Annemieke
Mooimiek
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. misschien niet als ze nog geen naaiervaring hebben.of t knippen alleen al veel tijd kost als t beginners zijn. leuke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel leuk uit! mooi modelletje van tas

    BeantwoordenVerwijderen