23 april 2011

Restje stof over?

Deze tricot met streepjes (vorig jaar bij Farbenmix.de besteld). Ik heb er een mini rok van gemaakt voor op een legging, maar van zo'n restje kon ik nog makkelijk een sjaaltje maken.

Mijn korte broeken waren op. Dus moest er een heerlijk zittende oude spijkerbroek aan geloven. Ik heb hem 'gepimpt' met allemaal fleurige stofjes. De stofjes heb ik eerst als een strook (7 cm breed) aan mekaar genaaid. Daarna heb ik hem als biaisband gestreken (ik had de stof ook diagonaal geknipt) en vervolgens om de zoom van de broek heen gevouwen en vastgestikt. Het resultaat is erg leuk geworden al zeg ik het zelf, en de broek zit nog net zo lekker ;-)
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Wat slim, een sjaaltje maken van restjes. Van sjaaltjes kan een mens nooit genoeg hebben ;). Leuke stofjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen