22 februari 2010

Een berichtje tussendoor...

Een praktisch berichtje tussendoor voor alle mensen die meedoen aan dit blog. De laatste weken doen er steeds meer mensen mee en er worden regelmatig leuke kadootjes geplaatst! En er komen ook steeds meer mensen die dit blog volgen. Erg leuk dat het idee zo leeft en aanslaat!

Maar met het toegenomen aantal kadootjes is ook het aantal verschillende labels flink gegroeid, staan sommige dingen er dubbel in (bv. doekjes & slabbetjes en slabbetjes). Dit maakt het snel zoeken naar een kadootjes lastiger.

Mijn vraag is of jullie willen proberen zoveel mogelijk aan te sluiten bij de labels die er al zijn en om te denken in 'hoofdgroepen' en niet teveel op detailniveau. Ik heb af en toe wel eens een label veranderd, maar dat voelt wat 'stiekem'... Als we er met z'n allen op letten blijft 't blog overzichtelijk. Heeft iemand nog vragen of tips, dan hoor ik dat graag!

groetjes Jessica

4 opmerkingen:

  1. Heel goed idee, ik reorganiseer ook af en toe stiekem ;-)
    En inderdaad leuk dat de blog zo goed loopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, het blog gaat als een trein!
    Ik ga er op letten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OK, goed dat je even een berichtje plaatst, want ik ben degene van de dubbele slabbetjes (had gewoon het label eerst over het hoofd gezien). Zal niet te detailistisch worden met de labels. En vind het niet erg als je iets veranderd.
    Groet, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prima, verander maar stiekem hoor, want voor je het weet zijn de labels niet meer te overzien. Ik zal er op letten.
    Groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen