30 november 2011

Lekker cadeautje

Soms is het fijn om iets weg te geven... zomaar.

Iets kleins,
aan mensen die het niet verwachten.
En er dan meestal ook heel erg blij mee zijn.

Zo gaf ik koekjes weg,
omdat ik iets wilde vieren.
Aan mensen waar ik veel aan te danken heb.

Ik pakte de koekjes mooi in (in het roze natuurlijk ;-) ),
en toverde zo heel wat glimlachjes boven.
Want...
mensen houden van koekjes !

Misschien is dat wel een tip?

Heb je eventjes tijd en een goede oven ter beschikking?
Bakken maar !!

Mijn koekjes had ik op verschillende manieren ingepakt,
dit was één manier...


Andere foto's kan je hier vinden.

Weet je niet goed hoe je moet beginnen aan een koekjes-bakken-avontuur?
Ik help je even op weg met een aantal receptjes met een how-to erbij.







En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan...

Meer recepten kan je vinden op mijn blogje !

Veel succes ermee !

1 opmerking:

  1. Zo zie je maar dat een kado'tje niet altijd duur hoeft te zijn.Iets zelfgemaakts of gebakken word enorm gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen