29 september 2011

Bak-tijd !

Hallo allemaal!

Ik ben weer in de bloem en de suiker gevlogen en maakte weer verschillende koekjes.

Deze vanille crisps waren een absolute meevaller...
snel klaar, geen prutsdeeg, net zoals ik het graag heb ;-)


Het volledige receptje kan je hier vinden.

Chocolade is ook steeds weer een voltreffer onder mijn proevers,
dus besloot ik hen nog eens te verwennen.
Nu ja... dit ziet er niet zo smakelijk uit, maar het eindresultaat wel hoor ;-)


Curieus? Het receptje en het eindresultaat kan je hier vinden !
Zeker een aanrader om ook eens te maken :-)

Minder zoet nu, maar wel erg lekker.
Klassiekertje denk ik. Quiche met prei en ham en nog wat dingetjes...
Vriendje was er gek van, ik ben niet zo'n fan van prei, maar oke lekker was ie wel ;-)


Receptje staat hier !

En deze avond zal ik maar weer een uurtje gaan staan zweten in de danszaal...
da's het nadeel als je zo verslaafd bent aan bakken... ;-)

Tot later !!

1 opmerking:

  1. Oh wat ziet dat er allemaal heerlijk uit zeg!!
    Zou graag een vorkje meeprikken :)

    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen