14 juli 2011

Gebreid babydekentje, juweeltjes en nog meer..

Hallo allemaal !

Het regent !
En da's geweldig nieuws ;-)
want dan zijn het geen BBQ's, g
een uitstapjes,
 geen terrasjes en geen avondwandelingen.
Natuurlijk is dat allemaal leuk, maar soms is het ook leuk om gewoon binnen in de zetel te zitten freubelen.
Toch?

Ik ben bee-zzy geweest de laatste weken,
want een vriendin van me is bevallen en haar cadeautje moest afgewerkt worden.
Ik gaf haar een strepen-dekentje van katoen.
Allemaal leuke kleurtjes want daar is ze verzot op, en lekker groot zodat de ukkepuk er lang geniet van kan hebben.


Dit is de foto die ze er zelf van maakte, want ik had enkel close-ups en 'opgevouwen' foto's... als je die wil bekijken kan dat hier:

Dan heb ik ook nog eindelijk mijn prachtige kraaltjes gebruikt, die al zo lang liggen te wachten... ik maakte ineens een heel setje!

Dit is het armbandje ervan:


De rest kan je hier bekijken:

Als laatste ben ik nog begonnen aan mijn allereerste borduurwerkje, dat gaat moeizaam en met hilarische toestanden, maar ik vorder:


Als jullie mijn begin-verslagje willen lezen (en me willen uitlachen ;-) ) kan je dat hier doen:

Dat was het voor deze moment !

(ik ben nog aan het koken geweest, aan het schilderen, aan het tekenen, aan het scrapbooken, aan het naaien enz enz, maar dat kunnen jullie allemaal volgen op mijn eigen blog ;-) ).

Tot later !!

1 opmerking: