18 januari 2016

pinguïns in de sneeuw


Knutselen met dennenappels.

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee! Ik vind een cadeautje geven altijd zo saai. Ik heb wel een leuk adresje waar ik cadeautjes koop. Maar om het nu alleen maar in te pakken. Mijn meiden willen dan ook vaak helpen. En dat gaat dan eigenlijk niet. Maar dit is wel heel erg leuk. Zo kunnen ze allebei iets maken en geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEUKE BLOGJE, BEN NA EEN PAAR MAANDEN WEER TERUG IN BLOGLAND, AND BEN GAAN KIJKEN,IK VOLG BLOGJES DAT TE MAKEN HEBBEN MET HAKEN, KOKEN, FOTOGRAFIE, EN LEUKE MOMENTEN VAN HET LEVEN, KIJK NAAR OM MEER TE GAAN BEZOEKEN...GROETJES.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUKE BLOGJE, BEN NA EEN PAAR MAANDEN WEER TERUG IN BLOGLAND, AND BEN GAAN KIJKEN,IK VOLG BLOGJES DAT TE MAKEN HEBBEN MET HAKEN, KOKEN, FOTOGRAFIE, EN LEUKE MOMENTEN VAN HET LEVEN, KIJK NAAR OM MEER TE GAAN BEZOEKEN...GROETJES.

    BeantwoordenVerwijderen