17 mei 2012

Mijn aller-aller eerste granny squares !

Cadeautjes zijn altijd wel fijn.
Om te geven,
maar ook om te krijgen !

Zo kreeg ik dit jaar voor mijn verjaardag een pakketje van mijn lieve zusje.
Ze gaf me een geweldig boek
en koos er 5 onvoorstelbaar dottige kleurtjes katoen bij.

Nu vind ik die granny's wel prachtig eruitzien,
maar ik had eigelijk geen idee hoe en wat te beginnen.

Maar eigelijk...
is het twee keer niks.
Wil je mijn eerste granny's zien en bewonderen?
Want al zeg ik het zelf...
ze zien er niet mis uit ;-)


Ik kwam tot de conclusie dat ik het haken wel érg hard gemist heb,
dus ik vloog direct in mijn andere kleurtjes katoen en begon maar ineens aan een tweede projectje ook.

Maar da's voor later ! ;-)

3 opmerkingen:

  1. Ze zien er erg leuk uit! Mooie kleurtjes!
    Wat lief van je zus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!Ik heb het boekje ook en heb er destijds een brillenhoesje uit gehaakt voor mijn leesbril die in mijn haakdoosje zit,zodat ik zeker geen steekje laat vallen,ha,ha....Wat een ontzettend leuk(e) blog(s) heb je!Valt niet mee zker om 2 zulke leuke blogs bij te houden?;-)
    Ze noemen mij een crea-bea(hou n.l ook van koken/bakken/scrappen...maar dan digitaal 'kost'minder zie www.madebyme4u.tk ,fotograferen/foto's bewerken/haken/breien,belly-painten,schilderen en ja gewoon ook eigenlijk alles wat freubelt of waar ik helemaal vrolijk van wordt!)maar daarbij schrijf jij ook nog eens ontzettend leuk moet ik zeggen!Ik zit gewoon met een smile je blogs te lezen!ha,ha....helaas moet ik nu weer even aan de slag,want ik heb mijn vriendin belooft een steentje bij te dragen aan de high-tea party die haar dochter morgen geeft voor haar vriendinnen i.v.m haar 16de verjaardag dus er moeten hier cakepops worden gemaakt!Dus ik zou zeggen toedeledoki en ? vind je het leuk een kijkje te nemen bij mijn freubels....

    grtzzz

    Angeline

    www.mijnplekkie.tk
    www.madebyme4u.tk

    de bovenste is ook een blog,de onderste weer niet,alleen heb ik de lange domeinnamen aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo'n leuk boek, ook ik heb het.Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen