24 november 2010

Koe verkleedpak

Aangezien ze hier dol op verkleden zijn, heb ik van een lapje nepbond een koeienpak gemaakt. Eigenlijk wil ik er nog een roze 'uier'- schort bij maken, maar dat komt misschien nog wel... (of gewoon een roze huishoudhandschoen voorbinden). De opdracht voor dit pak heb ik aan de hoofdpiet gegeven. Dus nu is het nog wachten tot pakjesavond om te kijken of ze het: a-leuk vinden, b-passen, c-mekaar niet de kop inslaan omdat de één het krijgt en de ander het ook aan wil...
Voor patroon-geïnteresseerden: neem een voor en achterpand van een blouse/overhemd voor het hesje. Voor de broek heb ik een heel simpel model broek met elastiek gebruikt. Mocht je meer hierover willen weten, stuur me dan een berichtje.

Groet Annemieke
Mooimiek
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi en wat een leuke stof.
    Dat wordt loeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk hoor! zullen de kinderen niet raden dat mams de piet een beetje geholpen heeft?

    BeantwoordenVerwijderen